Sensizlik

Şiirlerim

Bilmem kaç yıl daha geçecek sensiz. 
Yüreğimde hiç bitmeyen kışlar,
Tüketiyor baharımı sessiz sessiz.

Bulamıyorum hayalimde sensiz bir yer. 
Karanlık, ıssız, kuytu bir cadde... 
Nerede ellerin, gözlerin, sözlerin? 
Yar! Ne sır kaldı bende ne de ser. 

Nasıl ki yaşayamaz nefessiz bir insan,
Nasıl ki yeşeremez sevgisiz bir çiçek;
Kuruyor bir bir tutunduğum ihtimallerim, 
Sensiz günbegün eriyor bu can. 

Hadi, çıkar beni kimsesizliğimden, 
Kurtar, hatıraların dipsiz derinliğinden, 
Sev beni yine, hiç sevilmediğim gibi. 
Ve sil yaşlarımı usulca gözlerimden.

2 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsınız, arada aşk şiirleri ben de yazıyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şiir, kaleminize sağlık... Keşke herkes sevdiğine kavuşabilse, hasretler bitse...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Kıymetlidir, Düşüncelerinizi Paylaşırsanız Seviniriz :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.