YAKIN TÜM ŞİİRLERİ



Sevmeye adanmış bir ömür benimkisi,
Aşka aşık, beklemeye sevdalı...

Yüreğimde yeşeren her umut seni sayıklıyor,
Gözlerinin içine bakarak gülümsemek...
En beklenmedik anda çıksan karşıma.
Sersem tüm benliğimi önüne,
Seninle olmayan her şeye inat,
Seninle yeni başlangıçlar istiyorum.

Sonsuz maviliklerde kaybolmak mesela
Ölümün en güzelini tatmaktır elinden.
Yüreğimde susmayan umuduma bir bak.
Gelmeni bir ben mi bekliyorum sanıyorsun?
Her zerrem sana muhtaçken.

Susmuş gözlerim seni haykırır her gece,
Yüreğime döküyorum gözyaşlarımı.
Bilirsin umudun yaşatıyor yüreğimi,
Yokluğunda ben her gün yavaş yavaş ölürken.

Susma gönlüm haykır feryatlarını,
Dalgalansın denizler, fırtınalar sarsın dört bir yanımı.
Yarsız yaşamaktansa bu yalan dünyada
Aşkla ölmeyi, tüm kavuşamayanlara hediye eylerim ben.

Ve bir gün seni beklerken ölürsem eğer
Yakın tüm şiirleri, küllerini savurun toprağıma.
Seni bana getirmeyen her şiir, her dize,
Tatsın ölümü, yok olsun yokluğunda.











14 yorum:

  1. ''Aşkla ölmeyi, tüm kavuşamayanlara hediye eylerim ben.''Çok güzel sözler.Sen yazdın sanırım.Valla tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben yazdım :) Çok teşekkür ederim, elimden geldiğince bir şeyler karalamaya çalışıyorum :)

      Sil
  2. Harikasın, ellerine sağlık. Tebrikler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  3. Çok güzel bir şiiir. Özellikle son kıta daha etkleyici olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim. Son mısraları biraz daha coşkuyla yazdım sanırım :)

      Sil
  4. Nazire yazacam sana müdo :) yazınca paylaşırım takip et sen de istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şiire nasıl nazire yazılır bilmiyorum ama merakla bekliyorum ve takipteyim :)

      Sil
  5. Çok etkileyici çok beğendim :) Bu arada kendi sayfama da beklerim :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Tabi ki bakarım sayfanıza :)

      Sil
  6. Güzel bir paylaşım olmuş kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar guzel dizeler bunlar...Baslangic yerini cok begendim bende. Kaleminize saglik vallahi🖒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim ve bu güzel yorumunuz için de ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Kıymetlidir, Düşüncelerinizi Paylaşırsanız Seviniriz :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.