BLOGERLAR VE BLOG YAZILARI

 
    Merhaba değerli okurlar, bu yazımda size bloggerlardan ve yazdıkları yazılardan biraz söz etmek istiyorum. Bildiğiniz üzere ben yeni bir blog yazarıyım ve yeni yeni bloggerlar tanıyorum. Bugün birçok bloggerla tanışma fırsatı buldum ve hepsi çok sıcak kanlı, samimi, entelektüel insanlardı. Onlarla tanıştığıma çok memnun oldum. Beni memnun eden asıl konu ise hepsinin yazmayı, okumayı, insanlara iyi ve kaliteli ürünler sunmayı kendilerine dert edinen insan olmalarıydı. Para kazanmak, ünlü olmak, beğenilmek için yazmak hep arka plana atılmış unsurlardı, yaptıkları işi ticarete dökme derdinde olmadan yazmak gerçekten yüksek karakterli ve görev bilinci tam olan insanlara özgü bir şeydir. İşte ben bugün tanıştığım gözlerde bunu gördüm ve gerçekten çok sevindim.

    Okuduğunuz o yazılar ne zorluklarla oluşturuluyor, yazıldıktan sonra kaç defa tekrar tekrar okunup önünüze servis ediliyor lütfen yazıları okurken bunları da göz önünde bulundurun. Beğenilmeyen, eksik kalan yönlerimiz elbette ki olacaktır, hepimiz yaratılanız ve hepimizin kusurları olması muhtemeldir; ama hep kusur görmek yerine bazen de olumlu yönleri görmek hem bize hem de karşımızdaki insana birçok konuda katkılı olacaktır. Okuduğunuz yazının oluşturulması için emek veren bu insanları olumsuz yönde eleştirmeden önce bir kez düşünün ve lütfen kelimelerinizin kırıcı olmamasına özellikle hevesleri kırıcı olmamasına özen gösterin.

    Blog yazarları arasında çok genç arkadaşlar da vardı ve bu insanların küçük yaşlarda yazdıklarından dolayı duyacağı olumsuz kelimeler belki bir yazarın doğmadan ölümüne sebep olacaktır. "Blog Açma Amacım" adlı yazımda da belirtmiştim her ustalığın bir çıraklık ve kalfalık dönemi oluyor, hiç kimse bir Mehmet Akif, Nazım Hikmet, Peyami Safa veya Reşat Nuri olarak doğmuyor.

    Bu yazım bugüne özel kısa bir yazı olsun istedim, siz değerli okurların elbette görüşü bizim için çok önemli ama lütfen emek veren insanlara bir nebze şefkatle yaklaşın. Okumak ve yazmak emin olun ki toplumumuzu hep ileriye götürecektir. Bu nedenle yazmayı kendine dert edinen insanlara destek olmaya çalışalım, bu benim sizden nacizane isteğimdir. Şimdiden teşekkür ederim.

Siz değerli okurlar iyi ki varsınız, sağlıcakla kalın.



38 yorum:

  1. Çok katilmak istedigim bir etkinlikti sevdigim birçok bloggerla tanismak isterdim. Maalesef çok uzaklardan yaziyorum yazilarimi. Her iki blogumla da takipteyim sizi. Sevgiler ve basarilar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sizi takip ediyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.

      Sil
  2. Merhaba Mücahit oğlum, yazmayı kendine dert edinen insanlara destek olalım demişsin, kutluyorum seni. Bu arada ay, benim saçım dağınık, felaket çıkmışım:((( neyse yapacak bir şey yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bana katıldığınız için :) Siz her halinizle güzelsiniz ablacım ve hayat dolusunuz bu çok güzel bir şey :)

      Sil
  3. Yazdıklarınıza gönülden katılıyorum. Sizin gibi hem edebi yönü hem de insani yönleri kuvvetli bir blogdaşı tanıdığım için memnunum her şeyden evvel. Yayın hayatınızın uzun soluklu olmasını dilerim, sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim asıl ben sizler gibi bu işe yıllarını vermiş, tecrübeli ve güler yüzlü insanlar tanıdığım için çok mutluyum :) Hep beraber nice yazılara inşallah.

      Sil
  4. Aramıza hoşgeldin güzel yürekli insan seni tanıdığıma çok mutlu oldum.
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum. Ben de sizin gibi güzel insanlar tanıdığım için çok mutluyum :)

      Sil
  5. Ticari amaç düşünenler zaten aramızda yoktu :) Çokluk önemli değil demişti Handan :) Kesinlikle hak verdim.Sizin gibi değerli insanları tanımaktan da çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı mutluluğu ben de yaşıyorum güzel bir gündü :) Bu arada izleyiciler butonunu ekledim yavaş yavaş öğreniyorum sayenizde :)

      Sil
    2. Hemen takibe aldım ben de :)

      Sil
  6. Ne güzel. Tek kaygısı yazmak ve insanlara faydalı olmak olan insanlarla tanışmak...
    Blog dünyasına hoşgeldiniz...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldiniz. Çok doğru tespitlerde bulunmuşsunuz. Tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum. Okuyup beğendiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Ticari amaç güdenler böyle bir buluşmaya katılmazlar zaten hiç endişen olmasın ;) Böyle beklentisiz bir buluşma olmasından dolayı öyle mutluyum ki anlatamam. Çok keyifliydi. Umarım içindeki yazma isteği hep devam eder. Aramıza hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum :) Ben de sizlerle tanıştığım için çok mutluyum hepiniz çok sıcak kanlı insanlarsınız, hep beraber nice yazılara :)

      Sil
  10. Blog dünyasına hos geldin mücahit.

    YanıtlaSil
  11. Bu etkinlikten haberim vardı ama katılma imkanım yoktu. Şimdi fotoğrafları ve etkinlik hakkında yazılanları okuyunca neler kaybettiğimi üzülerek görüyorum. Orada olmayı ve güzel insanlarla tanışmayı çok isterdim. Bir başka sefere inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de blog dünyasına yeni katılmış biri olarak çok güzel insanlar tanıdım, güzel bir etkinlikti. İnşallah, sizinle de tanışmak isterim :)

      Sil
  12. Evet arkadaşım, hoş geldiniz. Blog yazmak gerçekten farklı bir duygu, zamanla daha da oturuyor ve olgunlaşıyor. İnsan ilk zamanlarına göre ilerlerde daha da farklı hissetmeye başlıyor kendini. Haa! ben de çok eski sayılmam ama 6-7 ay içinde devamlı yazmaya başladım ve çok farklı hissediyorum. yazmak kavramı farklı bir algı oluşturuyor insanda.
    Kolaylıklar ve başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hoş buldum :) Elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum, ben de size kolaylıklar ve başarılar diliyorum. Her şey gönlünüzce olsun :)

      Sil
  13. Çevremde okuyan, yaratan kişileri hep sevmişimdir. Güzellik üreten insandan zarar gelmiyor. Bu yüzden ne kadar yüz yüze görüşmüş olmasak da burada tanıdığım herkes çok samimi geliyor bana :) Hep fırsatımız olsun, hep yazalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru. Düşünen insandan zarar gelmez, düşünelim ve hep yazalım inşallah. Teşekkürler bu güzel yorum için :)

      Sil
  14. Kesinlikle öyle yazmak toplumumuzu ileriye götürecektir ve gerçekten yorumlar kırıcı olmadan güzel bir üslupla yapılmalı. Bir daha böyle bir buluşma olursa bende çok katılmak isterim bu ortamdaki samimiyet paha biçilemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, yine böylesi güzel buluşmaların olmasını ben de istiyorum, samimi ve dostane bir ortam oluyor. Gelenek haline getirmeliyiz bu işi :) Teşekkürler güzel düşüncelerin için :)

      Sil
    2. Bence de gelenek haline gelmeli:) Rica ederim.

      Sil
  15. Nerede düzenlendi bu buluşma? Hiç haberim de olmadı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın Ankara'da düzenlendi, güzel bir etkinlikti. Bir sonraki sefere sizi de görmek isteriz :)

      Sil
    2. Bursa'da yaşıyorum ama şartlar müsait olursa neden olmasın?

      Sil
    3. İnşallah diyelim o zaman :)

      Sil
  16. Ne güzel bir buluşma olmuş! Blog buluşmaları iyidir, aynı kafadan insanlar saatlerce konuşur, vaktin nasıl geçtiği belli olmaz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle oldu :) Güzel bir buluşmaydı, yine düzenlenmeli bence :)

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Kıymetlidir, Düşüncelerinizi Paylaşırsanız Seviniriz :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.