Zaman Bekçileri | 2. Bölüm Kayıp Gezgin

Zaman Bekçileri | Mavi ve Edebiyat

2. Bölüm: Kayıp Gezgin


Kadir, Alastair'in yanından ayrıldıktan sonra, kasabanın dar ve dolambaçlı sokaklarında yürümeye başladı. Her adımında farklı bir dünyaya ait gibi görünen insanlar ve yapılarla karşılaşıyordu. Kasabanın merkezinde büyük bir meydan vardı ve meydanın ortasında devasa bir saat kulesi yükseliyordu. Kadir, bu kulenin zaman ve mekan arasındaki dengenin bir sembolü olduğunu düşündü.


Kadir, meydanda dolaşırken gözleri sürekli etrafı tarıyordu. Kayıp gezgini bulmak için bir ipucu arıyordu. Birden, yaşlı bir kadının ona doğru geldiğini fark etti. Kadının yüzü kırışıklıklarla doluydu ve gözleri yaşanmışlık doluydu. Uzun gri saçları ve yere kadar uzanan elbisesiyle, tam bir bilge gibi görünüyordu.


"Genç adam, aradığın şeyi bulmana yardımcı olabilirim," dedi kadın, Kadir'e yaklaşarak. "Benim adım Elara. Burada kaybolmuş ruhlara yol göstermeyi görev edindim. Aradığın gezginin izini sürmek istiyorsan, öncelikle onun geride bıraktığı izleri takip etmelisin."


Kadir, Elara'nın söylediklerini dikkatle dinledi ve ona teşekkür etti. Elara, Kadir'e küçük bir parşömen verdi. Parşömende, gezginin son görüldüğü yerin haritası vardı. Kadir, haritayı inceleyerek, kasabanın dışındaki ormana gitmesi gerektiğini anladı.


Ormana doğru yola çıkan Kadir, yol boyunca birçok engelle karşılaştı. Orman, yoğun ağaçlarla kaplıydı ve yollar karışık bir labirent gibiydi. Ancak, Kadir pes etmedi. Haritayı takip ederek ilerlemeye devam etti.


Ormanın derinliklerinde, bir mağara girişi buldu. Mağara, karanlık ve ürkütücü görünüyordu. Kadir, cesaretini toplayarak içeri girdi. Mağaranın içinde ilerledikçe, duvarlarda eski semboller ve yazılar görmeye başladı. Bu semboller, gezginin bıraktığı izlerdi. Kadir, izleri takip ederek mağaranın en derin noktasına ulaştı.


Mağaranın en derin noktasında, Kadir bir adamın yerde oturduğunu gördü. Adam, yıpranmış giysiler içinde ve yorgun görünüyordu. Kadir, yavaşça adama yaklaştı.


"Merhaba, ben Kadir," dedi yumuşak bir sesle. "Seni buradan çıkarmak için geldim."


Adam, başını kaldırdı ve Kadir'e baktı. Gözlerinde minnettarlık vardı.


"Benim adım Rolan," dedi adam. "Burada çok uzun zamandır sıkışıp kaldım. Zaman ve mekan arasındaki denge bozulduğunda, buraya hapsedildim. Eğer beni buradan çıkarabilirsen, dengeyi yeniden kurabiliriz."


Kadir, Rolan'a yardım etmeye karar verdi. Onu ayağa kaldırarak mağaradan çıkmasına yardımcı oldu. Ormandan kasabaya geri döndüklerinde, Alastair onları karşıladı.


"İyi iş çıkardın, Kadir," dedi Alastair. "Ancak bu sadece başlangıç. Daha yapacak çok işimiz var. Paralel evrenlerin dengesini sağlamak için birlikte çalışmalıyız."


Kadir, Alastair'in sözlerinin ağırlığını hissederek, yeni görevine hazır olduğunu hissetti. Rolan'ı ait olduğu evrene geri göndermek ve dengenin yeniden kurulmasını sağlamak için ne gerekiyorsa yapmaya kararlıydı.


Hikayenin 1. Bölümü: Zaman Bekçileri | 1. Bölüm Gizemli Saat

Hiç yorum yok:

Yorumlarınız Bizim İçin Kıymetlidir, Düşüncelerinizi Paylaşırsanız Seviniriz :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.