UMUT ETTİĞİM SÜRECE VAR OLACAĞIM


Bu şiirimi öncelikle İnstagram hesabımda reels videosunun altında paylaşmıştım. Şiir birçok kişi tarafından beğenildi ve şimdiye kadar hiçbir paylaşımımın almadığı kadar beğeni aldı. Ben de bu şiirin bloğumda yer alması gerektiğini düşünerek paylaşmak istedim :)

Koşuyorum doğru bildiğim yolda.
Yürüyorum durmadan aydınlığa,
Yürüyorum mutlu yarınlara.

Bilmiyorum ki durmak nedir,
Yorulmak mı, o bize yabancı bir terim.
Görmüyorum yollarımı, bakmıyorum
Dik midir, tepe midir.

Umut ettiğim sürece var olacağım.
Sonsuz mücadelemde durmadan savaşacağım.
Yegane yaratanım ile dinlenmeden,
Bıkmadan sonsuza dek koşacağım.

Diğer şiirlerimi de okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 

Ayrıca İnstagram hesabıma da buraya tıklayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorumlarınız Bizim İçin Kıymetlidir, Düşüncelerinizi Paylaşırsanız Seviniriz :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.