"DÜŞLERİNDEN ÖPECEĞİM"


Sonbaharın hüznü düşerken gönlüme
Sararıyor düşlerim de yapraklar gibi.
Derdimi dökerken sararan yapraklara
Yüreğimden damlıyor her bir gözyaşı.

Bulutların ardına saklanan güneş gibi
Gizleniyor hayallerim de karanlıklarımdan. 
Söyleyemediğim her sözcük erirken içimde
Yüreğime sığmıyor bu hüzün.

Sonbahar damlarken sessizce yüreğime
Ben hüznümle besliyorum umutlarımı.

Yeniden gelecek maviliklerin hayaliyle
Bekle beni, bekle sevdiğim
Bir gece ansızın düşlerinden öpeceğim. 



Fotoğraflar için Maviden Damlayanlar'a teşekkürlerimi sunuyorum. 
Şiiri beğendiyseniz paylaşırsanız sevinirim, bir başka şiirde görüşmek üzere hoşça kalın :)

39 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir şiirdi, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. evt,güzel bir şiir..şairliğin hakkını veriyorsun.. :) eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakkını vermeye çalışıyorum diyeyim, teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :)

      Sil
  4. Çok tatlıııı....fotoğraf da güzel, ikinizin de eline sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz bu güzel ve içten yorumunuz için :)

      Sil
  5. Yine çok güzel ve çok duygu yüklü bir şiir, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmeniz beni sevindirdi, teşekkürler :)

      Sil
  6. Resimlerle şiir bütünleşmiş :) Gayet başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruz bu güzel düşünce ve yorum için :)

      Sil
  7. Ne hoş bir şiir olmuş emeginize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Ne hoş bir şiir olmuş emeginize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz güzel düşünceniz için :)

      Sil
  9. Ne güzel yazmışsınız.Düşlerinden öperim ne kadar özel ve güzel bir cümle...
    Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim içten ve güzel düşünceleriniz için :)

      Sil
  10. Gerçekten başlığın hakkını vermişsiniz. Mavide resmin tabikk :) emeginize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyoruz, beğendiyseniz ne mutlu bize :)

      Sil
  11. Düşlerinden öpeceğim çok güzel Yüreğinize sağlık Emeğinize sağlık sevgili Mücahit Doğan Selam ve dua ile Saygılar başarılar diliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel ve içten yorum için teşekkür ediyorum, sağlıcakla kalın.

      Sil
  12. Şiir ve fotoğraflar ne güzel tamamlamış birbirini:) emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, böyle düşünmenize sevindim :)

      Sil
  13. Hüzün ve Sonbahar çok yakışıyor birbirine. Şiirde de bütünleşmişler. Kapıldım bir an ikisinin de büyüsüne.

    Güzel dizeler için teşekkürler Mücahit, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel düşüncenizi ve yorumunuzu bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  14. heey güzelmiş ivit. düşlerinden öpmek de ne güzel bir buluş. bloguna geliyom zaten deee bloglara üye olmadan okuyom beeen, hiçbir bloga üye değilim, ama iyi okurum yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir okur olmak çok güzel :) Teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için :) Her zaman bekleriz :)

      Sil
  15. Emeğinize sağlık, yaptığınıza değmiş... :)

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. kalemine , yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  18. beğendim elbette, yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  19. "Düşlerinden öpeceğim" bile yeter, eline sağlık oğlum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ablacım, beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Harika bir şiir yüreğine sağlık,çok beğendim.Bunu youtube sayfamda okuyabilirmiyim iznin olursa 😊

      Sil
    3. Tabi ki okuyabilirsiniz, ufak bir ricam olacak yalnız, okuyacağınız videoya şiirin kaynağı olarak bu paylaşımın linkini verir misiniz :)

      Sil

Yorumlarınız Bizim İçin Kıymetlidir, Düşüncelerinizi Paylaşırsanız Seviniriz :)

Blogger tarafından desteklenmektedir.